Rundtur på Solevågsfjellet

Arrangør
Ålesund-Sunnmøre Turistforening, Sula Turlag
Turområde
Nordmøre med Fjordruta, Sunnmørsalpane (se kart)
Dette arrangementet er over!

Sula Turlag

Vi startar med  traktorveg med god stigning mot Eikremsvika. Før vi kommer til “Alleen“ svingar vi til venstre og følger stien oppover bakken. Her trer vi inn i naturreservatet kvar naturens mangfald openbarar seg. Stien går nesten hele vegen i skog og myr mot høgaste punkt av fjellet som ligger på 263m over havet. Før vi rekker den har vi moglegheit å svinge mot sør for å nyte utsikten over Storfjorden og Hjørundfjorden. På toppen derimot ser vi til ytre deler av Ålesund i nord mens vi nyter nistepakken. Vegen videre går ned mot Solavågen. Når vi treffer på asfaltveg svingar vi mot sør og følger vegen som blir en traktorveg langs Storfjorden mot vest. Etter en stund bruker vi Ramsvikløypa tilbake oppover fjellet og følger hjortetrekk gjennom trolske skogen. Her treffer vi på stien som leder oss tilbake til utgangspunktet.

Ta med mat og drikke, kle etter vêrforholda. Helst høge og vanntette sko da turen har en del myr.

Turleiarar: Stefan Blanke Tlf: 980 28 131

Rundtur på Solevågsfjellet

Sula Turlag Vi startar med  traktorveg med god stigning mot Eikremsvika. Før vi kommer til “Alleen“ svingar vi til venstre og følger stien oppover bakken. Her trer vi inn i ...